Kortingen tot 50% bij jaarlijkse betalingen!

Contactgegevens

www.hosturo.nl

[email protected]

SLA Kwaliteitsovereenkomst

Dit document vertegenwoordigt de SLA KWALITEITSOVEREENKOMST die wordt geleverd door YAKAR BILISIM LTD, via Hosturo (www.Hosturo.com).

Vanaf 29 april 2015 garandeert Hosturo een maandelijkse uptime van 99% voor elke geleverde hostingdienst. De Uptime wordt exclusief gemeten door Hosturo's geïmplementeerde monitoringssystemen, gegarandeerd door Uptime Robot. De SLA Kwaliteitsovereenkomst (Service Level Agreement) is van toepassing op alle diensten van Hosturo.

Als de shared hosting, VPS of dedicated server aangeboden door Hosturo worden getroffen door downtime of onderhoudswerkzaamheden die niet van tevoren zijn aangekondigd (ten minste 1 uur van tevoren), bieden wij de volgende compensaties bij niet-functioneren:

• voor een maandelijks niet-functioneren tussen 0 en 239 minuten (ongeveer 0,4% van de maand) - er wordt geen compensatie aangeboden

• voor een maandelijks niet-functioneren van meer dan 239 minuten - voor elke 1 uur downtime zal Hosturo een gratis service aanbieden voor 1 dag (alle gecontracteerde diensten worden met 1 dag verlengd)

Om de hierboven genoemde compensaties te ontvangen, moet de klant binnen 14 dagen na het gemelde incident een verzoek indienen bij het Customer Support Team van Hosturo.com. De gemelde downtime moet worden bevestigd door het technische team van Hosturo, voordat de gevraagde compensatie wordt bevestigd.

De maximale limiet voor aangeboden compensatie is 1 maand (30 dagen), die gratis aan alle door downtime getroffen diensten wordt toegevoegd, indien gemeld. Beschikbaarheid van de dienst (Uptime) wordt gemeten voor één maand en sluit de eerder aangekondigde onderhoudsperioden uit.

Voor VPS-diensten of dedicated servers wordt de gecontracteerde servicebeschikbaarheid (Uptime) gemeten door de Ping-query van de serverrespons en sluit de situatie waarin het ICMP-protocol is uitgeschakeld in de firewall die door de klant wordt gebruikt, uit.

Niet-functionele compensaties worden NIET verstrekt als enige fout of storing van de dienst wordt veroorzaakt of gegenereerd door:

• hardwarefouten van server of netwerk
• DNS-problemen of storingen geregistreerd voor DNS-servers die geen eigendom zijn van YAKAR BILISIM LTD • storing van de diensten als gevolg van oorzaken die niet onder controle staan van Hosturo.com of die niet kunnen worden voorzien door Hosturo.com
• onderbreking van telecommunicatie (veroorzaakt door externe factoren), netwerkaanvallen, netwerkcongestie of andere schade, evenals accidentele afsnijding van ten minste één optische vezel
• natuurrampen, aardbevingen, oorlogen
• onbeschikbaarheid of storing van een website, VPS-server of dedicated server als gevolg van klantgerelateerde redenen (websitefouten, malware, virussen, andere computeraanvallen op de website of server van de klant) of de door hem gebruikte software
• brand, virussen, hackers, malware-aanvallen
• aangekondigde onderhoudswerken
• onjuiste functionaliteit van externe software (gratis scripts, e-commerce software of betalingsverwerkers)
• DDoS-aanvallen, overstroming, acties van wettelijke autoriteiten.

YAKAR BILISIM LTD offers the above mentioned compensations without taking the responsibility for any additional damage, loss of profit, as well as missing opportunities or any other losses suffered by the customer or other third parties implied directly or indirectly.